Cocktails

Sačuvajte svoju ulaznicu za dodatni popust pri kupovini ulaznice za predstavu 14 u izvedbi francuske skupine Didier Theron u DK Gavella, 19. Studenog.
13.11.2014. | 20:00 14.11.2014. | 20:00 15.11.2014. | 20:00  
CIJENE U PRETPRODAJI:
75 kn - redovna cijena
50 kn - za studente, umirovljenike, te članove udruga DOMINO, UPUH i UPPU "PULS", studente Akademije dramske umjetnosti, članove Kulturnog pokaza
45 kn - za članove HIPP-a (polaznici ZPC tečajeva)

CIJENE NA DAN IZVEDBE:
100 kn - cijena za sve na dan izvedbe osim 15.11.
75 kn - cijena na dan izvedbe 15.11. (25% popusta u okviru Noći kazališta)

*NAPOMENA: Rezervirane ulaznice moraju se preuzeti najkasnije pola sata prije najavljenog početka predstave

POSEBNA PONUDA

Ukoliko kupite ulaznicu za Cocktails ostvarujete dodatnih 10% popusta na redovnu cijenu za 14 Cie. Didier Théron 19.11.2014. X

Koreografija: Thierry Smits / Compagnie Thor (Belgija)
suvremeni kabaret za 5 plesača

Intimna i istovremeno ekscentrična, uzbudljiva i naopaka, predstava Cocktails u formi kabareta mješavina je nekoliko kratkih komada, a nudi ironičan komentar današnjice. Nakon predstava To the Ones I Love te Clear Tears | Troubled Waters, Thierry Smits vraća se formi bližoj performansu te stvara novu subverzivnu i zadirkujuću predstavu, istovremeno grotesknu, nepredvidivu, obmanjujuću i ekstravagantnu!

Costa Concordia Shake… Arab Spring Punch… Dictator Dry… Manhattan Bankster… Abu Ghraib Shrub… Slavery Mary… Abortion Sour… Global Warming on Ice… Serial Cooler… Grrl Power Dry… Gay Wedding Flip…
Free Pousse-l’amour- imena su "koktela" koja su osmislili Thierry Smits i njegova skupina Thor, služeći se tehnikama kabareta (ritam, burleska, erotika, svjetlucavost, transformacija, transrodnost, satira, marioneta, ironija, vulgarnost) i pronalazeći inspiraciju (kao što je to često u kabaretu) u događajima koji su ostavili traga na našu kolektivnu svijest: katastrofe, revolucije, krize, skandali, politički ili društveni sukobi…


Koreografija: Thierry Smits
Plesači:
Emilie Assayag, Juliette Buffard, Konan Dayot, Nicola Leahey, Rafal Popiela
Dramaturgija:
Antoine Pickels
Asistent koreografa:
Benjamin Bac
Glazba:
Maxime Bodson
Kostimografija:
Mat Voorter i.c.w. Pepa Canel
Make-up:
Jean-Biche
Design rasvjete:
Riccardo Armando Clementi
Produkcija:
Compagnie Thor
Koprodukcija:
CNCDC Châteauvallon

NAPOMENA: Zbog eksplicitnih scena, predstava se ne preporučuje mlađima od 16 godina.



photo: Hichem Dahes



Trailer:

www.thor.be/en/productions/cocktails



Thierry Smits, afirmirani belgijski koreograf i rado viđen gost zagrebačke plesne publike,  studirao je klasični i suvremeni ples u Bruxellesu i Parizu. Nakon kratke plesačke karijere, vrlo brzo postaje koreograf. Svojom prvom koreografijom, La Grâce du tombeur, izvedenom 1990. u Halles de Schaerbeek u Bruxellesu a odmah potom i u Zagrebu u okviru festivala Tjedna suvremenog plesa, stekao je vrlo brzo izuzetan međunarodni uspjeh u svijetu suvremenog plesa. Od tada za svoju skupinu Thor koreografira više od dvadeset produkcija te brojne druge za razna kazališta i  plesne skupine.

U njegovim predstavama na razmeđu čistog plesa i dramaturgije uz tehničku preciznost i kreativnost geste, središnje mjesto zauzimaju odnosi između produhovljenog i putenog. Tijelo, objekt žudnje i užitak, česti su motivi koreografskog istraživanja Thierryja  Smitsa. Već od 1991., u predstavama Eros délétère, Cyberchrist(1995), Corps(e)(1998), Red Rubber Balls (1999), Reliefs d’un Banquet (2004) i V.-Nightmares (2007), Thierry Smits stalno proučava ideju tjelesnosti i napetosti između  tijela koje uživa, tzv. 'seksualnog tijela' i bolesnog tijela koje umire.

Usporedno s ovim radovima koji se fokusiraju i na kompleksnu tematiku izvan samog plesa,  Smits također propituje ples sam za sebe, kao što je to bio slučaj u Soirée dansante(1995). U radovima poput Richard of York Gave Battle In Vain (2001), Dionysos' Last Day / Stigma(2003), D'ORIENT(2005) te To the Ones I Love (2010), nastavlja tim putem dajući prednost istraživanju forme, koreografske kompozicije te istraživanju pokreta.

1995. godine Thierry Smits primio je nagradu SACD-Belgium u svojstvu najboljeg koreografa, a 1998. za rad Corps(e) primio je nagradu za izvedbene umjetnosti Océ Belgique. 2008. godine primio je za svoj rad V.-Nightmares nagradu Prix de la Critique 2007 za najbolju plesnu predstavu 2007.-08. Dobitnik je Nagrade Publike Tjedna suvremenog plesa za predstvau To the Ones I Love. Predstavu Cocktails, belgijska i plesna kritika nominirala je za najbolju predstavu belgijske kazališne sezone 2013/14.


Recenzije


Politički kabaret

Koreograf Thierry Smits vraća nam se s onim što najbolje čini: nekompromisnim plesom koji odiše sumporom i seksom. Ples koji zauzima stav. I to je upravo ono što nam treba nakon nekoliko vrlo pametnih, ali ipak tradicionalnih koreografija (To the Ones I Love, Clear Tears/Troubled Waters).

Cocktails nas vodi natrag u Thierryev svemir: eroticizam i politiku; sjajno istančani osjećaj za pop kulturu i barokne prizore te besprijekornost zvučne kulise (Maxime Bodson).

Cocktails je ekstravagantni politički kabaret u kojem prizori ismijavaju našu eru: ciničnost financijskog svijeta; Arapsko Proljeće; mučenja u Abu Ghraibu; istospolni brak; pobačaj itd. Parada “danses macabres”, ponekad možda previse očigledna, ali uvijek oštra, blistavog ritma.

Petoro plesača, koji se na sceni presvlače i šminkaju, u potpunosti se predaju ulogama: zloguko tresući lutke sve dok se ne raspadnu uz zvuk Clasheve pjesme Should I Stay or Should I Go?, općeći sa svijetom s aluzijom na scenu iz Velikog Diktatora, plesno mučenje u stilu “à la Abu Ghraib” ili koreografirajući pokolj marioneta.

A što da si tek mislimo o iznenadnoj pojavi troje seksi žena u zelenim gaćicama, razgoljenih prsiju, naoružane Kalašnjikov usisivačima, između Femena i Pussy Riot, te koje na Wagnerijansku Valkyru čiste ljudska sranja… možda reminiscencija na Apokalipsu danas? Iako je neosporno da je humor prisutan (ironija tek u drugom planu) ipak je ples ta nit vodilja. 

Cocktails je predivno dosljedna i koherentna predstava, koja gledateljeve raskošne noseve diže uvis! Nakon nasilja poremećenog svijeta, uz veselu glazbu čembala, umazana tijela započinju svoju gnjavež, prkoseći svijetu kroz zarazno orgijanje slično revoluciji: ispunjene bijesnom željom za životom…. Thierry Smits u punom sjaju, doista!

Autor originalnog teksta:
Nurten Aka
Objavljeno u Focus VIF, Belgija, 13.06.2014.

Zadivljujuća kabaret predstava u Petit Varia

Stanje stvari prema viđenju Thierry Smitsa i petoro mladih plesača:

Emilie Assayag, Juliette Buffard, Konan Dayot, Nicola Leahey i Rafael Popiela koje smo imali prilike gledati i u ranijoj koreografiji Clear Tears/ Troubled Waters u produkciji Compagnie Thor.

Cocktails od petoro mladih izvođača traži ne samo potpunu predanost već i nemilosrdnu količinu energije. Sve to oni nude u nabijenoj, ali fluidnoj jednosatnoj izvedbi tijekom koje se dotiču dvanaest aktualnih tema.

Možete se igrati i pogađati ih - da li u trenutku same izvedbe ili kasnije – ili ćete možda zaželjeti da o samim temama razmišljate još dugo nakon što izvedba završi, uživajući u njenim transformativnim odjecima.


Naša osvetoljubiva i ranjiva vremena
Zato što je pred nama izvedba starije nam forme kabareta i to iz doba i u formi remixa dvije tisuće i desete… 2010… Vrijeme žrtvovanja, vjerovanja u revolucije, vrijeme razočaranja… Vrijeme u kojem čar profita odmiče u stranu sve skrupule do te mjere da čak potapaju brodove… vrijeme u kojem se brojni ljudi osjećaju uvrijeđeni jer ljubav koja skreće s puta heteroseksualnsti biva službeno prihvaćena, u kojem sveprisutni ekrani preplavljuju mase, u kojim se prava za koja vjerujemo da smo ih već ostvarili iznova propitkuju. Vrijeme mučenja i masakra, sužanjstva i diktatora. Osvetoljubiva i ranjiva vremena.

Postoji i dublje značenje, čak svojevrsna ratobornost, ispod šljokica i perika, iza svih tih nagih tijela i šminke Cocktailsa. Značenja i besmislice, kao što to već biva u ovom svijetu, koje propovijeda svoj razum dok istovremeno vodi besmisleni monolog sa samim sobom.

Više kroz samopouzdanje negoli kroz nametanje vlastitog stava, Thierry Smits povezuje grotesku sa burleskom u ovoj vizualno upečatljivoj kabaret predstavi, koja tijelo nameće kao posljednje utočište individualne slobode.

Divljaštvo, humor, omaložavanje
U međuvremenu će polarni medvjed naučiti plesati balet, a zlobni tip s opakim osmjehom smaknuti čitavu seriju užasnutih marioneta, dok će se plastične lutke transformirati u modne dodatke prije no što ih rasture radosnim divljaštvom punka. Neke će pak religiozne slike bezobzirno prolaziti, doduše s humorom, i tek ponekim komentarom.

Omaložavanje, koje nije tek puka smicalica, je ono što čini predstavu Cocktails. Ona sadrži vatru i led. Usuđuje se prožeti nespojivo i ulaže bombastičnu, ali ipak nikad zahvalnu dekonstrukciju. S ovakvim kolažem lako je skrenuti na krivi put, ali dramaturgija Antoine Pickelsa izvrsno parira koreografiji Thierry Smitsa i donosi zabavnu te zadivljujujuće pitku gustoću zbivanja ispred pet garderobnih ogledala stavljenih na scenu.

Prijevod osvrta Marie Baudet u La Libre Belgique, 13.6.2014.