Roberta, Roberta

Cijena ulaznica: 50kn
S popustom: 30kn
(za plesače, umirovljenike, studente i polaznike tečajeva u ZPC-u)

POSEBNA PONUDA!
Paket ulaznica za predstave Tehnika & Roberta, Roberta:
80 kn (redovna cijena)
50 kn (s popustom)
23.09.2011.
24.09.2011.

Roberta, Roberta je autorski projekt plesne umjetnice Roberte Milevoj i video umjetnika Matije Debeljuha. Sjedinjavanjem njihovih formi izražavanja, u ovom projektu bave se odnosom između plesa i filma kao proširenog medija unutar kazališta. Oslanjajući se na karakteristike pojedinih formi, u cilju je istražiti zadani prostor pokušavajući interferirati realnim u fiktivno i obrnuto.

Predstava Roberta Roberta osvojila je produkcijsku nagradu 28. Tjedna suvremenog plesa.

Kako bi izbjegli klišeje i ponavljanje vokabulara, koreografi često zadaju plesačima vježbe u kojima moraju zaboraviti sve što su prethodno naučili o plesu i izvoditi kao da počinju ispočetka – od nule. Međutim, što kada mogućnost postane nužnost, a koreografska vježba životna situacija?

Sandro Siljan


O autorima:

Roberta Milevoj je rođena u Puli. Prva plesna iskustva stječe u Studiju za stvaralačke djelatnosti ZARO. Profesionalno plesno obrazovanje nastavlja u Zagrebu i inozemstvu sudjelujući u brojnim međunarodnim programima i radionicama. Od 1998. surađuje s brojnim plesnim ansamblima i nezavisnim grupama (Liberdance, Sodaberg, Montažstroj, Tala, dance_lab collective, Marmot, ZPA, Studio za suvremeni ples). Jedna je od su-osnivačica umjetničke organizacije dance_lab collective unutar koje realizira svoj prvi autorski rad „Trio“. 2010. dobitnica je Nagrade hrvatskog glumišta za najbolju žensku ulogu u predstavi Nastup.
Matija Debeljuh je rođen u Puli. Diplomirao je Dizajn vizualnih komunikacija na Umjetničkoj akademiji u Splitu. U svojem radu istražuje izražajne mogućnosti slike na području video umjetnosti, filma i fotografije. Izlagao je na više skupnih i samostalnih izložbi (Pula, Zagreb, Split, Atena, Vilnius, New York) te sudjelovao na video i filmskim festivalima u zemlji i inozemstvu.


Autori : Roberta Milevoj i Matija Debeljuh
Koreograf, izvođač: Roberta Milevoj
Video: Matija Debeljuh
Dramaturg: Sandro Siljan
Dizajn svjetla: Dario Družeta
Asistent koreografa: Tomislav Feller
Zahvale: obitelji Milevoj i Debeljuh, Andrea Gotovina, Matija Ferlin, Desanka Janković, Dejan Štifanić, Hrvatski institut za pokret i ples kroz program Zagrebačkog plesnog centra
Partner pri projektu: Istarsko narodno kazaliste- INK Pula
Financijska potpora: Ministarstvo Kulture RH
Zahvale: obitelji Milevoj i Debeljuh, Andrea Gotovina, Matija Ferlin, Desanka Janković, Dejan Štifanić, Hrvatski institut za pokret i ples kroz programsku potku Zagrebačkog plesnog centra
Partner pri projektu: Istarsko narodno kazaliste- INK Pula
Financijska potpora: Ministarstvo Kulture RH



Foto: Manuel Angelini


Uz predstavu Robera, Roberta prikazat će se i film Transformance

TRANSFORMANCE
Performans u trajanju
Projekcija filma Nine Kurtele

Transformance je rad temeljen na protoku vremena koji aktivira i dokumetira petomjesečni performans u trajanju. Film je arhiv performansa, ali ujedno i autonomno djelo za sebe. Egzekucijom performansa koji se svakodnevno održavao kroz gotovo 5 mjeseci na istom mjestu (u interijeru arhitektonskog zdanja, prostor koji je iz bivšeg sjedišta BVG-a prenamijenjen u plesne studije i kazalište za izvedbenu umjetnost), umjetnica prisustvuje stvaranju novog berlinskog Centra za suvremeni ples, institucije koja će zasigurno igrati veliku ulogu u oblikovanju i izgradnji dinamike plesne zajednice grada.

Proces građevinskih radova i prenamjene spomenutog prostora, koji se transformira fizički, ali i kontekstualno, bilježen je svakodnevno, dok je unutar njega postavljen SUBJEKT - izvođačko tijelo. Snimanjem 'frame by frame' tehnikom stvorit će se sekvencijalni niz fotografija iz kojeg će na kraju nastati animirana slika transperformance-a smještanjem performera (izvođača) usred gradilišta u prostoru, koje na kraju radova postaje glavni prostor za izvedbu –POZORNICA.

Drugim riječima, izvršitelj radnje će se na kraju filma naći na stageu (pozornici), a kamera na mjestu publike, te će se na taj način dotaknuti odnos pojedinca i umjetnika spram društva i društvenih konvencija. Autoricu prvenstveno zanima odnos individue/umjetnika i institucija u umjetničkom kontekstu, ali i u kontekstu širih društvenih relacija. Sam proces renovacije i prenamjene zgrade postaje pozornica za izvođača, a performans završava u trenutku kada je kazalište konačno gotovo i ima prezentacijsku funkciju performativnih umjetnosti.

Duljina performansa u trajanju: 100 dana (22.02 – 07.08. 2010)
Duljina videa: 9’45 min
Lokacija: Studio 1, Uferstudios, Berlin
Godina nastanka: 2010
Zemlje produkcije: Hrvatska/ Njemačka
Realizirano uz podršku: HAVZ-a Zagreb i Uferstudia Berlin
Mogućnosti produciranja: HD CAM, DIGI BETA, MINI DV, BLU RAY
Koncept / realizacija: Nina Kurtela
Radnici / izvođači:

Alf Chojnacki / Roy Thorsten / Ingo Kowalkowski / Ingo Becker / Danny Heine / Jens Stein /
Christopher Liebke / Silvio Flücken / Jens Gorgast / Holger Wegner / Andres Müller / Anatoli
Weber / Hans Rogalski /Siggi Gröschke / Maik Richter / Lothar Schulze / Olaf Herrmann / Marc
Riedel / Mike Nielebock / Steven Grüner / Holger Knuth / Marco Ebert / Steffen Ritter / Peter
Bittner / Jürgen Pfeifer / Jens Bleschschmidt / Jan Leeb / Roland Simchen / Michael Schönfeld /
Thomas Weißner / Christow Hering / Udo Rennebarth / heinz herlitz / Marysia Zimpel / Gilad Ben
Ari / Isabelle Schad / Franz Anton Cramer / Martin Sonderkamp / Hanna Sybille Müller / Barbara
Friedrich / Eva-Maria Bakardjiev / Felix Mathias Ott / Anat Eisenberg / Dmitry Paranyuskin /
Andrej Mirčev / Mara Nedelcu / Michael Norton / Justin Francis Kennedy / Saša Kovačević / Milka
Djordjevich / Dragana Bulut / Jessica Taylor / Janja Sesar / Ligia Manuela Lewis / Marija
Merkwelt Ivošević / Ivana Vukšić/ Barbara Greiner / Lito Walkey / Ehud Darash / Alexander
Baczynski-Jenkins / Maya Dalinsky / Eric Green / Kattrin Deufert und Thomas Plischke.